12 Nisan 2013 Cuma

Hediyem Geldi :)

Blog Hocam ve Bijoux Room' un  düzenlediği hediye çekilişinde 3 kişiye 3 farklı yüzük hediye ediliyordu ve ben 3. kişi olarak çekilişi kazandım :D hediyem dün geldi ....  Bu çekiliş için Blog Hocam'a ve Bijoux Room'a çok teşekkür ederim :)


Hediye kutusunu da çok beğendim :) İçinden de güzel bir not çıktı :D Ama benim erkek olduğumu düşünmüşler :D 'Güzel günlerde kullanılsın Hikmet Bey' diye yazmışlar :D benim bu ismimle başım biraz dertte :D


Bu çekilişi yayınladığım gün Muradiye ablam beni aradı ve leoparlı yüzük benim haberin olsun dedi :D  Bende ona çok gülmüştüm sanki hediyeyi kazandım da diye :D  Valla çekilişi kazandım ve bana da leoparlı yüzük geldi ... Yüzük artık ablama hediye olarak gidecek :) 
Mutlu kalın.... :) 

18 yorum:

  1. Ablacın güle güle kullansın canım, Allah gönlüne göre vermiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım valla tam gönlüne göre oldu :) çok teşekkür ederim ...

      Sil
  2. ne şanşlıymış ablanız :) güle güle kulansın tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. takipteyim...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın Hikmet Hanım :) Ama hatırlarsanız ilk yorumunuza ben de Bey olarak cevap vermiştim, hakikaten ilk akla gelen o başınız dertte ama siz alışmışsınızdır sürekli oluyordur :)

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  6. kutusu da harikaymış,hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim kutusunu :) çok teşekkürler ....

      Sil
  7. ne güzel şanslısınız güle güle kullansın ablanız:)

    YanıtlaSil
  8. :)biliyormusun ilk bende öyle sanmıştım(utanarak yazıyorum)ama ne olur yanlış anlama daha önce tanıştığım aynı isimde iki insanda erkekti!
    hediyeni ablan güle güle kullansın.tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) utanacak bir şey yok ben artık alıştım bu duruma :). çok teşekkür ederim :)

      Sil